“Ο DJ Food παρουσιάζει ένα Boards of Canada AV Show.”

Σε συνέχεια της άκρως επιτυχημένης περιοδείας Aphex Works AV Tour του 2017, που -όπως δηλώνει το όνομά της- περιλάμβανε επιλεγμένες δουλειές του Aphex Twin, ο DJ Food επιστρέφει με άλλο ένα πολλά υποσχόμενο AV set, για τα μάτια και τα αυτιά σας και μόνο! Το “O is for Orange” όπως ονομάζεται, αποτελεί ένα tribute σε άλλη μία από τις βασικές επιρροές του, το θρυλικό ηλεκτρονικό ντουέτο των Boards of Canada.

 

Δείτε τις ημερομηνίες και όλες τις σχετικές πληροφορίες εδώ:

 

29.11.18 – Route66 / Ιωάννινα

Εισιτήρια: 10€ (προπώληση) / 12€ (ταμείο)

Σημεία προπώλησης: Route66 | Manthos Optical

 

30.11.18 – Εφημερίδα ATH / Αθήνα

ΕΙΣΟΔΟΣ ΔΩΡΕΑΝ

 

01.12.18 – Θερμαϊκός Bar / Θεσσαλονίκη

ΕΙΣΟΔΟΣ ΔΩΡΕΑΝ

 

Δείτε παρακάτω το teaser της περιοδείας και ακούστε το original audio mix:

 

Original audio mix: http://www.djfood.org/o-is-for-orange-av-mix-for-solid-steel-25

 

Teaser trailer: https://www.youtube.com/watch?v=u_ASOpUhNb0

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:

 

Ο Stricty Kev είναι μπλεγμένος με το multi-producer project που ακούει στο όνομα DJ Food για παραπάνω από 20 χρόνια, ενώ είναι το μοναδικό μέλος του για τα τελευταία 15. Έχει πραγματοποιήσει DJ sets σε όλη την υψήλιο μαζί με τους προπάτορες του project, Coldcut και PC, ενώ έχει πραγματοποιήσει κάποια πολύ εντυπωσιακά Οπτικοακουστικά sets με τον mainman του Solid Steel Radio, τον DK. Από το “Recipe for Disaster” του 1995 και μετά, έχει μιξάρει 100άδες ώρες ήχου για συλλογές, ραδιόφωνο και internet, χρησιμοποιώντας τα 25+ χρόνια του DJ εμπειρίας, όπως και την τεράστια δισκογραφική του συλλογή. Το εκ νέου “σκοράρισμα” του κλασικού cult film “Head” με τη χρήση turntables αλλά και η πρόσκλησή του στον Paul Morley, να αφηγηθεί μια ιστορία μουσικής… κοπτοραπτικής στο “Raiding the 20th Century” mix του, είναι απλά δύο παραδείγματα προσωπικών projects που δημιούργησε στα πρώτα χρόνια της πορείας του.

 

Ήταν ένα από τα βασικά μέλη της Ninja Tune στα early 90’s, πραγματοποιώντας παράλληλα και τις δικές του μουσικές δημιουργίες. Το 2010 ήταν υπεύθυνος για όλο το παρουσιαστικό και τον σχεδιασμό της καμπάνιας Ninja Tune XX, αλλά και τις κυκλοφορίες που την συνόδευσαν, ανάμεσα στα οποία ένα ιστορικό βιβλίο 200+ σελίδων, μία έκθεση και ένα εκπληκτικό box set που κυκλοφόρησε για τον εορτασμό των 20 ετών της δισκογραφικής εταιρείας. Πρωταθλητής του πειραματισμού, με άσβεση αγάπη για την επιστημονική φαντασία, την κολάζ αισθητική και την ψυχεδέλεια, συνεχίζει να αναζητά νέους τρόπους να παρουσιάσει τη μουσική του και την εικόνα που τη συνοδεύει, εκτός των ομαλών συνθηκών ενός μέσου club, μέσω της… πολυμεσικής συνεργασίας τουμε τον Pete Williams.

 

LINKS:

 

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: